Thursday, February 4, 2010

~RIP Flex~

tadi bukak blog qisha, n tibe2 bderau darah bace title post die.."rip flex my dearie".. huh, btol ke ape yg kitorg bace ni? baru je pasal flex skit, n tak lame lepas tu qisha ckp flex da takde.. kitorg trus mnangis.. tak dpt nak bygkan perasaan qisha waktu tu, mst die tgh sedey sgt n tros cal die.. dgr je sore die, lagi byk air mate ni menitis2.. even baru skali jmp, tp da rase kemesraan antara kitorg n qisha.. dulu waktu g umah qisha, pling xcited nak jmp flex, sbb die comey sgt mcm tom dlm cter tom n jerry, smpai2 cari die dulu, tp die garang waktu tu.. igt lagi waktu nak cuit die dr luar cage, die siap ggit lagi jari ni..garang btol but still comey ngan stoking die tu.. qisha, hope qisha tabah hadapi sumenye.. kuatkan smngat, hadapi dengan tenang.. sume yang blaku ade hikmahnye.. Allah nak uji qisha boleh tahan tak ujianNya.. yang penting, kitorg akan slalu bsame qisha.. Flex, RIP.. smg tenang di sane.. 

6 comments:

umi_e said...

Kita turut sama-sama bersedih :(

* kak e tak dapat bayangkan kesedihannya sebab sebelum ini beberapa ekor kucing kak e juga telah pergi.

** baru je rasa lega sebab Chiku dan Itni sudah dibenarkan pulang dari klinik setelah hampir seminggu mendapatkan rawatan...

Misz Pinkie Winkie said...

kita doakan yang terbaik.
moga doa kita sampai kepadaNya.

Qisha said...

terima kasih eena & sha..terima kasih bebanyak..walaupun baru sekali berjumpa tak sangka kita da berkongsi tangisan bersama..qisha betul2 menghargai semangat & kekuatan yang korang berikan..

thanks kak u_umie

Hello Kitty said...

kak e : sha pun tak dpt bygkan.. smpai ke malam msih tbyg perasaan qisha camne..harap qisha kuat..

lin : aah, doa yg terbaik untuk semua..aminn..

qisha : same2 qisha, klu qisha rase sedey or perlukan ape2, bgtau je eena n sha k..kitorg sntiasa ade..

iela said...

yeah..sedih gak.. terkejut jgk..tp takper...qisha mesti kuat.. ;)

p/s : kalo nak join contest bolehla.. ni khas utk HelloKitty jer.. :P

Hello Kitty said...
This comment has been removed by the author.