Thursday, February 11, 2010

~Quote for Today~

♥♥ a meow massages the heart ♥♥



p/s : saya sgt suke quote ni.. sbb btol,kucing mngubat hati saya waktu tgh sedey ke, penat ke, tension ke.. kalau tgk muke n perangai dorg trus jadi ok..korang pun mst sama kan ngan saya kan?=)

6 comments:

sYeNgEt ke senget?? said...

kucing saya jiran saya buang :(((

Misz Pinkie Winkie said...

saya pon sama.
kan..kan...kan.
meow..meow...

Hello Kitty said...

sYeNgEt ke senget : lor,yeke..sedeynye..tak bhati perot btul jiran tu..jgn sedey2 k..

lin : kan,kan lin..dorg je pengubat sume kesakitan kan..hehe:P

Ery Farieha said...

btol3!
hari2 nak belai kucing2 ni. comel~

Hello Kitty said...

ery : hehe,btol kan..suke quote ni..:)

kozumi_ro said...

memang betul...koz pun mcm tu gak,ahaak...ari ni blik umah family dpt gak lps windu kat putera kapas,puteri kapas dan bersama ibu nya "oren"....