Tuesday, February 23, 2010

~chebee & hammock~

semalam waktu nk cuci litter box dorg, sha kurung sume msuk cage, sbb nak mop bilik dorg.. n tibe2 dgr chebee ngiow2, igt knpla, tgk2 die tgh berbuai dlm hammock..sha trus pggil eena suh tgk, n die ngiow2 lagi..sonok kot duk dlm tu..hehe.. ni pertama kali kitorg tgk budak2 bulus msuk dlm tu, bese kitorg letak dorg dlm hammock tu, tak smpai 1 minit duduk dorg da kuar, ni tetibe chebee masuk n duk bbuai dlm tu..hihi.. lame plak tu die lepak dlm tu, comey je.. brula rase bbaloi bile sumthing yg kite beli, budak2 hargai.. hari ni pon waktu kurung dlm cage, chebee msuk lagi dlm hammock tu n berbuai..hihi.. pasni hammock tu jadi chebee punye la nmpknye, maybe sbb badan chebee kecik, tu yg muat2 je duk dlm tu.. kalau msukkan bella, sparuh bdn je leh masuk..hehe.. tgk la betape happynyee chebee duk berbuai dlm hammock ni..hihi:D
 
beshnyee dok dlm ni, chebee baru tahu hammock ni besh..hehe..
  
abeh digigit2nye tali hammock tu, smpai leher pheea pun kene gigit.. chebee nak jadi vampire ye.hehe
 
chaakk, chebee tgk sape kat bawah tu?..hehe..:P

8 comments:

fiD said...

wah! sonoknye kucen dia kan,, tido atas tempat buaian lagi tue, huhuh..

kucen aku pon tido kat lua jew mlm,huhu

iela said...

wah...comelnyer dia.. chebee nak menunjuk la tu dpt masuk dlm hammock tu..sbb tu dia gigit pheea.. hahaha..

Jul's said...

best tu duk buai2 sambil berangan ala bawang oren..hahahah

Sarah Zulkefli said...

cutenyerrrr kuceng

Hello Kitty said...

fid : hehe,klau umah ak besar ak da lepas2 dorg kat luar, ni ksian dorg kene duk dlm cage..sbb tu bg dorg buai n mainan byk2..hehe

k.iela : tula,die tak bg org kaco hammock die,sian pheea kene ggit..hehe

k.julia : tula,nyanyi2 smbil tggu prince charming dtg..hehe

sarah : hehe,tq..:)

Misz Pinkie Winkie said...

hahhha.
comell.

RAIFANA said...

comel.. geram aaa

POSH76 said...

lawa la buaian tu beli kat ner yek