Monday, February 22, 2010

~usaha tidokan caspi~

ok,disebabkan dak kecik caspi ni susah sgt nak tido, (bace entry ni dulu) so kitorg pun cubela nak dodoikan die bg die tido mcm yg len.. tepok sane, tepok sini.. gosok muke, gosok hidong, gosok leher, die mcm nak tido je.. tp msih bgerak2 lagi ekor tu, tu tande blom tido lagi tu..  so kitorg pun truskan gosok2 leher die, gosok2 perot die yg gemok tu, n die da mule selesa n pejam mate.. hihi... makan umpan gak dak caspi ni..hihi.. lame lepas tu die bunyi lak dari dapur, tros die tjaga.. cis, hampeh btol..penat je dodoikan,die g bgun plak.. lepas tu kitorg cube pejam2 kan mate die, tepok2 bg die tido balik, tp sumenye sia2, die bgon tros pnjat sofa tgk bunyi ape dtg dr dapur.. btuah punye capi.. so misi kali ni gagal utk tidokan die, kitorg akan cube lagi nti.. hihi:P
      
elok2 die da nak tido, dgr lak bunyi dr belakang umah tros die jaga dr tido..hampeh je capi ni, pnat mama mummy dodoi..:-|
  
skodeng jap bunyi ape la dr dapur tu, kaco je capi nak tido kan..:P

12 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

hahhhah.
dia tak suka tido kot.
sian caspi kena paksa tido.

ezany said...

dia nak tdio atas tilam kot.. hehe..

Tihara said...

olo lolo...babab kang..takmo tido lak die :)

pawaka19 said...

dia nak tido ngan kawan2 dia la tu

Syafiq Kadiran said...

bagi je ubat tido...
kompom terlelap...
hihihih

Akmar Anuar said...

eiii....nakal ini budak!
takmo tdo yeah?
mesti perut asek lapa je tu..hehe :P

caspi tdo mase tuan2 die gi keje kot..
waktu tdo die len sket..hehe :P

Hafizul said...

Dia nak jadi guard kot.. huhu

abad said...

Saya ada sekor kucing...mmg manja.AWak xnk jual ke kucing tu..?hehehe

fiD said...

perh! bole jd ibu kucen,, miowwww

ayshia nique mazlan said...

comelnye miauuuuuu!!

Aus said...

hahahak.
nakal..
pasni kau rotan saje..
hahaha

LyNn HaMzAh said...

alahai...comeynyer dia...