Monday, February 15, 2010

~hadiah untuk contest~

setelah abeh memusing satu jonker walk smlm (org melaka tahu la jonker tu..:p), akhirnye baru la puas hati dengan hadiah2 utk pemenang contest teka hidung meow yg akan kitorg umumkan ptg esok.. hadiahnye tak seberapa je, ckupla untuk meghargai sokongan korg pada blog kitty ni..thanx.. insyaAllah bulan 3 nti cute kitty akan membuat lagi giveaway, so nantikan ye..:D ok, utk 3 cabutan yg akan dibuat pada esok hari, ni la antara hadiah2 nya..:D

ini untuk cabutan pertama.. mouse pad yg bergambar meow..tak tahu knp meow tu masam..hehe

ini plak untuk cabutan kedua. keychain bentuk meow, n bookmark bntuk meow jugak..hee:D

ini untuk cabutan ketiga..same ngan cabutan kedua, cumenye keychain kucing tu len rupenya..

ok, ni je hadiah yg tak seberapa dari kitorg.. tggu kan pengumuman sape yang bertuah pada ptg esok k.. gud luck sume.. (ceh,mcm dapat hadiah kereta je..:p)

8 comments:

kozumi_ro said...

alahai cute nyer atung tu...rugi koz x msuk hahaha

Tihara said...

godd luck2x yer..hihi..akak bari tau jonker walk tadi..tengok dlm living travel..cafe asia..

cute nye gift tu.. :)

Qisha said...

alaa cumelnya..suka sangat..:)

~ نورحياتي ~ said...

nak g la jonker walk tuhh..
sana ade ape erk??

Juz Call Me Sharz said...

jonker walk tue mcm uptown eh??

Hello Kitty said...

koz : hihi,takpe koz,bulan 3 nti cutekitty wat giveaway lagi k..hehe:P

tihara : klu dtg melaka, mst g jonker tau..tu tempat femes kat melaka, tp malam mggu je bukak..

qisha : hihi,kite tgk sape yg btuah esok k..:P

nurhayati : sane mcm2 ade,brg cute2..

sharz : aah,die mcm uptown,tp die jual brg cute2 n brg2 klasik..:D

+ haNisahZubir + said...

x nak msk contest.. tp nk hadiah aci x? hehehe

~AyUmIshA~ said...

nisah : hehe,nti ko dtg kite g jonker k..aku blanje ko 1..hehe..:D