Wednesday, February 10, 2010

~dulu dan sekarang~

duk belek2 album lama, terjumpa plak gambar2 dorg waktu kecik2 dulu..cepat je masu blalu, tak sangka da hampir 10 bulan kitorg jaga bella, cingee,pheea n chebee.. 5 bulan menjaga todd dan caspi, n cheezy baru je amek 3 mnggu lepas.. msg2 mbesar dpn mate kitorg, melihat perangai masing2 yang makin nakal.. kadang behave, kadang nakal giler.. tp sumenye tak mngubah perasaan sayang kitorg thadap dorg.. bmulanye kegilaan thadap kucing ni, bile kitorg pegi ke pasar malam n tnampak pheea n chebee kat tepi longkang.. tak pk 2,3 kali kitorg trus amek bawak balik umah.. dsebabkan kat umah da ade 4 ekor kucing, kitorg pun bawak pheea n chebee ke umah sewa kitorg kat melaka.. kat melaka duk ramai2 ngan membe, n mcm2 konflik blaku sbb kitorg bela kucing n kitorg pun decide nak cri umah sewa len duk berdue je.. senang, tak susahkan sape2.. n bile da duk berdue, kiitorg tambah lagi 2 ekor, iaitu bella n cingee.. then bile dorg da besar skit, tambah plak todd n caspi n now last cheezy.. harap yg ni yang takhir la, sbb iman ni tak bape nak kuat.. kang tibe2 beli lagi..hehe.. ni la keadaan dorg dulu dan sekarang, dr kenet je da jadi besar..hehe.. smg pnjg umur anak2 mama n mummy.. mama n mummy akan sntiasa jaga korang smpai akhir hayat kami..

 
 ♥♥ SoPhEeA ♥♥
   
♥♥ CheBee ♥♥
 
♥♥ BeLLa ♥♥
  
♥♥ CiNgEe ♥♥
 
♥♥ T0oD ♥♥
 
♥♥ ChEeZy ♥♥
  
♥♥ CaSpIaN ♥♥ 

18 comments:

::mish-eena:: said...

mama syg sume..<3

zella said...

semuanya gebu2!

p/s: sy suka tgk tp takut kucing heheh

Misz Pinkie Winkie said...

hhhe..comel
todd maintain jerk.

Qisha said...

Sopheea & cheebee nampak lebey sihat..

Bella & cingee nampak lebey gebus..

todd nampak lebey macho..

cheezy nampak lebey happy..

caspian nampak mengada..wakakaka..

Hello Kitty said...

mama eena : syg mama n mummy jugak..♥♥

zella : hehe,takot kucing ke?ala, cube la pgang,dorg baek je kcuali la kucing liar..hehe..

lin : aah,todd mantain je, tak bsr pun,tp berat bdn nek..hehe..

qisha : caspi mmg mngada sgt..hehe..caspi tya,bile aunty qisha nak dtg lawat die..hehe:)

TiTin said...

comel gilerr kucing2 kamu niii...
geram nye...

Hello Kitty said...

titin : hehe..tq titin..:)

sI tEDI said...

mama n mummy selalu bawak derang g men2 kat mane..??

leh gak i skodeng2.. kalau u x nampak i nak kidnap! eh! Tipu! skodeng jek..

Hello Kitty said...

tedi : hehe,slalu bawak dorg g padang belakang umah.. n pnah la bawak bella n cingee g tasik ayer keroh kat zoo tu..jom2 skodeng..hehe:P

My A,B,C,D...... said...

beskan tengok dia org membesar depan mati kita sendiri

Hello Kitty said...

fizan : haah,btol2..perasan dorg makin besar,lebih2 caspi.. cpt je da besar..hehe:)

Ery Farieha said...

OMG ! awww shomelss.
ok2. i akan jd pelat bile nampak kucing. alololooooooo shayang shemua!

Juz Call Me Sharz said...

hmm beshnyer d byk meow kat umah...
sume pon comel2..
:D

Hello Kitty said...

ery : hehe,tq..dorg kate syg aunt ery jugak..hehe..

sharz : hehe..tq..aah,besh..riuh skit umah kalau time dorg bperang..hehe..

Alynn Notnot said...

bela untk bisnes or mmg mnt kucing?

Hello Kitty said...

alynn notnot : bela sbb minat sgt..tak jual pun..hehe=)

Irman said...

saye???

Hello Kitty said...

hehe..irman skali akan jaga korg smpai bile2..:)