Thursday, April 8, 2010

~breakfast with catnip~

weekend lepas, bangun pagi2, lepaskan anak2 bulu.. ari tu kebetulan kitorg tido depan tv, bentang toto.. saje je nak ajak dorg bgolek2 skali.. bukak pintu, bg dorg makan then smbung baring balik.. dorg plak da abeh makan sume mnyerbu ke toto kitorg, jumpa plak catnip bawah sofa, pe lagi meronta2 la minta dibagikan pada dorg.. lebih2 si caspi n pheea, mmg feberet dorg giler2 ni, pntang nmpk or goncang, mst meluru datang.. tak smpat nak bg, dorg da tarik dulu penutup botol catnip tu, then abeh bsepah2 catnip atas toto n kat tikar.. haish budak2 ni, kalau ye pon suke sabarla mama mummy kasi.. tak smpat nk kutip balik msuk dalam botol, dorg da berebut2 jilat.. abeh toto tu basah lenjun ngan air liur dorg..huu.. tp weekend mmg waktu paling besh la bile dapat golek2 ngan dorg.. besenye setiap sabtu sumenye tbaring tgk cter depan tv.. hahaha..
  
p/s : tetibe rase rindu sgt kat dorg.. smlm 1 hari tak lepaskan dorg dari bilik sbb wat cake..:(

5 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

ala comelnya.
budak2 umah lin..catnip diorang adalah plastik.
bagi benda lain takmo.
hehhhehe

yaYa@DaiYa said...

rase cm nk peluk2 ceciummm....

sI tEDI said...

buat cake?? wah! boleh datang makan!

Arie'' said...

Berkunjung...

http://trojandecoder.blogspot.com/

ice♥ice said...

meowww ~ :D