Sunday, April 18, 2010

~belum g show da rasmi~

entry ni dalam draft smlm,lupe lak nk post.. da abeh cat show, 
baru terigt nak post.. alang2 da tulis, post je la. kan..:)

tadi kitorg g mydin, beli brg2 yang nak bawak show esok.. antaranye alas cage, bantal, bantal pelok, bola n anak patung.. saje je beli2 mcm tu, bg meriah skit cage esok.. tp bntal ade 1 je, so bg kat anak bongsu kitorg, si caspi.. smpai umah gosok2 la brg2 tu ngan catnip, bg dorg suke esok, tp blom pun show lagi dorg da rasmi dulu.. catnip da abeh dorg jilat2 sume, anak patung da pnuh ngan air liur sbb kene gigit.. hehe.. anak mama mummy tak sbr nak g show eh.. mama n mummy yg neves lebih, korang rileks je.. hm, esok tak menang takpe, asalkan dapat pengalaman n dapat jmp membe2 lama n baru.. yg pasti esok mama mummy akan jmp pakcu n tedi, yg tu mmg cmfrm nak dtg.. yg lain, kite tgk la esok..:)
 

2 comments:

illafira said...

pandai kucing2 ni tdo atas bantal

AkuPenulis said...

geram ngan cheezy..
tengok tu dia tido atas bantal sambil peluk patung..
comel!!