Wednesday, March 3, 2010

~new addiction~

waa..kitorg da ade addiction baru.. ia seekor binatang jugak n merupakan seekor kucing gak..hehe:P baru jmp smlm, tgk je trus jatuh hati..comey giler kucing tu.. adeh, takkan nak tambah lagi kan.. kat umah da ade 7, nk tambah jadi 8 ke?? adoi, ni susah ni kalau jiwa ni giler kucing... tolong2..:D

http://emo.huhiho.comhttp://emo.huhiho.com
eh jap2,tp bukan kucing btol2 la korang, kucing anime je..hiihi... Chi's Sweet Home.. Anime ni diperkenalkan oleh encik oreo.. waa,tq so much oreo.. ko mmg tahu kegilaan kitorg terhadap haiwan bname kucing ni..heee(^_^)v.. smlm da tgk smpai 10 episod, ari ni smbung lagi.hee..:D ok,korang layan la episod 1 kat bawah ni, sape2 yg suke kucing tu cmfrm suke citer ni..ngeh3.. lagu opening die pon sgt cute.. siap da wat ringtone da..hihi:P
p/s: mggu ni nak g jonker, nak beli sume keychain chi dalam 9 bentuk..yay!!

11 comments:

+ haNisahZubir + said...

sy juge sudah addct.. huahuhauah

Syida Shukor said...

kucing tu comel lahh :D

Misz Pinkie Winkie said...

ala..tak bleh tengok
pesal agaknya.

aieOreo said...

ngeee..
gokigen~desu~..
hhehehe :P

iela said...

takleh tgk gak kat ofis ni sebab kat sini block certain2 flash video.. huhuhu...

Hello Kitty said...

dear : haha,giler addicted cter ni..ngadap pc 24 jam..hehe

syida : hehe,chi mmg sgt comey..

lin : youtube kene block agaknye..

oreo : hehe,comey tol die dpt milk..adeh,sume comey laaa...<3

k.iela : maybe youtube akak kene block kat ofis..:)

iela said...

oooo..youtube ke.. patutla :P

hafizmd said...

salam singgah..
Saye suke juge layan2 anime..tp ni baru jumpe yg anime haiwan comel camni..biase tgk kt utube ke?@ de link lain?nk tgk juge la..hehe

Ery Farieha said...

yeke? nak tgk gk la!
heeeee.

amie said...

hoyehh..
saye da layan sampai episod9..
kekekeke

RAIFANA said...

tak jmpa byk la subtitle english.. huhu.. ari tu cari kat kedai citer ni. xdew.. waaaaa... adict ni.. smpa bahasa ntah pape pun aku tgok la.. mcm budak kecik tgok kartun lak.. sbb tak faham pape dia ckp..