Friday, March 19, 2010

~budak2 punye perangai~

kite nak minum, die pun nak minum gak.. kite bg die water bowl besar punye, die nak gelas yg muat2 masuk kepala je.. haish, bdk2 ni mmg mcm2 perangai tak sononoh die ade.. lebih2 lagi bdk bongsu yg kecik ni, sape lagi kalau bukan caspi.. sume bende die nk try, nak blaja kot.. hehe.. tgk la tuu...
caspi  : mummy, ni air ape?
mummy : air kosong je capi, tgk je k.. jgn usik or minum..
caspi : ala mummy, nak rase skit je..
mummy : erkk.. (tak smpat nak halang)
caspi : kepala capi tak muat la mummy.:(
mummy : pndai2 la capi nak wat camne..:P
chebee : ko minum air ape capi? mcm sedap je..
caspi : air kosong je mcm dlm bowl kite..nak rase ke?
mummy : bgus la tu capi, ajak akak chebee lak prangai die tu..
chebee : hihi, leh gak. nmpk mcm besh jee..hihi
caspi : ko minum la smpai abeh, aku da puas..:P
chebee n caspi : ok mummy, da abeehh.. naakk tambaahhh mummy..:P
mummy : TAK BOLEH!! haha:P

15 comments:

|| NaFiRaa || said...

alahai!! comel jek!! sampai habes satu cawan!!!

saya_arief said...

cute seyh...

Akmar Anuar said...

nak cakap sumtin...

TUAN2 KPD ANAK2 BULU2 NI PON SENGAL TAU?!
dialog takleh blah je..hahaha..

caspi!! afundi kamu!!! ahahhaha :P

* haniSahZubir * said...

yunk, ni ktne? mcm lain je umah?

sI tEDI said...

nasib baik dia tak pakai cawan atas kepala buat topi!

comel!

Nur Su'aidah Bachok said...

somelnyeeeeee~!!!! ;D

tanx view belog sy..

zetysh said...

hahhaa comel je. nakal pulak tu. nasib la tak tersangkut kepala dlm cawan tu

zetysh said...

hahhaa comel je. nakal pulak tu. nasib la tak tersangkut kepala dlm cawan tu

.::WaNiE::. said...

hahahah super cuteeeee !!!

waa laptop pink ngn mug pinkkk

ai likeee !!!

~aslizaahmad~ said...

comellnye..nak sekor boleh? hihihi

Ephy A. said...

hahaha
kawaii!! =D

~ ReD ~ said...

comelnyerrrrr!!!:D

ray said...

comel gak kcing ni..

CikMelur said...

ala.. tiyuuut je... tomei tomei!!

~** PROFFY **~ said...

kiutnyerrr