Thursday, July 28, 2011

~kittyworld mnyokong harimau malaya~

waaah, title entry kelas gitu, mcm hot fm plak (hot fm meyokong harimau malaya)..hahahah.. ni la gara2 dgr hot fm hari2 waktu g keje, da terikut2.. hikhik.. ok, hari ni sgt semangat sbnrnya sbbnye mama, mummy, makdik, papa n beberapa kawan akan ke stadium bukit jalil menyaksikan perlawanan malaysia vs singapore.. excited sgt okeh! siap meredah downtown mines semata2 nk cari jersey malaysia + headband..hihihi.. bukan kitorg je yg semangat sebenarnye, budak2 bulus pun semangat dengan harimau malaya..tak percaya? tgk bawah ni.. hihi

muka ngantuk tp tetap semangat menyokong harimau malaya! gooo malaysia go! =D

 
hachi pun excited dapat headband tu smpai blubang2 da headband mummy T__T yuki plak siap tido peluk malaysia..hehe =D

 
 
muka2 excited bila kene pkai headband.. *excited ke?* hahaha =P

ini adalah penjaga gol kittyworld semasa plawanan diadakan..hee.. nak tgk pershi jadi keeper, klik link ni..

10 comments:

saya_arief said...

comel..
semangat macam ni la yang kita mau.
:D

bella luna said...

haha,tul kata arief,.nilah semangat yg kite dambakan,hehe,.hidup harimau malaya;)

RerameUngu said...

acecee.kucen pun smangat eh nak sokong mesia..hehehe

KittyWorld said...

yeaahhh!! hiduppp harimau malaya! ptg ni malaysia mesti menang!

meowwmania said...

hehe comel!

tp muka macam tak puas hati je tu :D

Misz Pinkie Winkie said...

wahh..semangat nie.
jangan tukar jadik harimau belang sudah ;)

Rosmawati Yusof said...

Wow betul2 patriotik.... go.. go Malaysia..

Hunny Kitty said...

ni kene bawak p bukit jalil malam ni nihhh

Chika said...

Ala comelnye... macam ratu catik lak :)

Malaysia boleh.. yeay..

Anonymous said...

hehehe..comey2 yer sme...mcm model malaysia...hehe

mama ela..