Thursday, July 14, 2011

~the JAKUNess =P~

last week, mama n mummy pasang jaring kat pintu depan..boleh la si bulus2 ni melepak sambil tgk pmandangan luar..hehe..duk plak tingkat 6, lagi la besh tgk view.. besh ke?haha =P xde la besh mana pun, depan tu ade blok lain, bwh tu parking, tp budak2 bulus ni mana kire da, asal dapat tgk luar da puas hati..bukak je pintu sume nyerbu ke luar.. pelik tgk apa ntah..padahal hari2 tgk  luar kat belakang umah..bbaris je sume tgk view smbil ditiup angin sepoi2 bahasa..kekeke..

yaya : yes,ade peluang kuar dr rumah ni..hihi
caspi : whoooaaahh, byknyeee kereta kat bawah..
cheezy : besh kan bella kene tiup angin?
bella : haah, besh nyaaaaaa..
bee : erk, sume gemok2..ak yg kecik ni xmuat nk tgk..

bee : xde mood ah nak tgk.. sume nye nak bsempit2..tgk la korang,bee tgk hari lain..
caspi : nyaman nye duk sini,kene tiup ngan angin..hee =D
bella : mummy ni xabeh2 amik gambar kitorg..nyampah..=P
cheezy : ntah mummy ni, malu tau..
yaya : camne eh nak kuar dr pintu ni?? 

pastu bee pun dtg balik lepas cheezy da malas tgk & malu sbb mummy tangkap gambar..hehe
bella : bosan da la, xde apa yg menarik pun.. pakwe hensem xde pun yang lalu..hukhuk
yaya : bee, ko rasa camne eh cara utk kite kuar dari pintu ni?
bee : jap, aku tgh fikir la ni.. *sambil fokus*
caspi : 1,2,3,4,5.... *kira bintang* =D

yaya : lama betul ko fikir ye bee..
bee : yela, ko tahu kan mama mummy pasang ptahanan yg kukuh, susah kite nak kuar ni..adeh.
caspi : 1001,1002,1003,1004..... *masih kira bintang*

bee : ntah la yaya, aku xde idea la..ko fikir la, nti bgtau aku k..
yaya : hampeh la ko ni! biar aku fikir sendiri la..

yaya : macam mana yeeee kawan2??

maka tinggalkan sekor jakuness masih memikirkan cara utk keluar dari rumah..hehehe..padan muka takleh kuar, mama mummy da pasang jaring kat sume pintu.. =D

20 comments:

::mish-eena:: said...

hehe..tingkap mama mummy x pasang..so yaya leh kua ikut situ..:)

KittyWorld said...

yaya da kuar pun..thanks mama bg tips..hahaha

Anonymous said...

hahahha..tp last2 berjaya gak kua..nsb ad abg2 encem tangkap..hahaha..budak copiya ni..haha...

miss ela

eynda said...

Comel2!!! :-)

Syaza Kelyza said...

semuanya comel ^^.

m.q said...

dok rumah saja dah la yaya
tolong ngemas rumah tu

adlina said...

suka kucing tp xdapat nk bela..my mom xkasi..sedey

diana said...

nak nangis la tengok...
geram...
nak peluk2 rasa nya..
akak suka yang itam putih..

KittyWorld said...

ella : tula pasal,senyap2 die kuar...huhu
eynda & shaza : hihi,thanks..:)
m.q : tula, kalau la dorg boleh tlg ngemas,bgus btul..hehe
adlina : xpe,jgn sedey2..nti da ade rumah sndiri, bela la..:)
diana : hehe,tq akak..yg hitam putih tu namanye caspian..hehe

Misz Pinkie Winkie said...

hehheh..comel jerk budak jebon tue...bukan main lagie tengok luar..suka lah tue.

Hana Soffelia said...

Hahaha comel je pakat lepak tgk pemandangan luar..

naju said...

ahahaha.. aite.. comellah diorang ni.. tak sabar nak tengok kimi & kiki besar mcm diorang ni.. ganbate ne!

::blog anak jawer:: said...

ish..geram betul la... montel2 semua...hehe

KittyWorld said...

lin : bukan setakat tgk..da 2 kali kuar dari umah..T__T
hana & naju : hehe,tq..:)
blog anak jawer : hehe,tq also..:)

Rosmawati Yusof said...

Takyah kuar2lah... kat luar bahaya, dik..

* HeeBum * said...

mama yaya... ni heebum nak ajar.. mula2.. putuskan dlu yang putih2 tu.. ha.. yg tu boleh putus.. gigit2 je tau.. satu hari satu.. baru dorg x perasan.. kekekkee.. pastu nnti hijau tu boleh angkt2 je bg naik ats.. heebum da try.. tp, eomma cpt perasan.. pstu die ikat ngn tali rafia plak.. aigoo.. aigoo

yuyueyuliana said...

alahai , comelnye kucenggggg !!! nak sateww boleh ? hihi

AnNa FaRHaNa said...

ololoolo...tomeinye...nak tarik ekor leh?hehehe...

KittyWorld said...

kak rosma : dia da kuar pun..hukhuk
heebum : yaya xsuke rosakkan gigi, yaya kuar ikot tgkap terus..yaya pakai bukak tingkap..hehe
yuyu & anna : hehe,tq..:)

SweetLikeWhat said...

alahai cantik-cantik sume kucing kamu.. :D