Monday, July 11, 2011

~kitties on weekend~

hye sume,salam pagi isnin! tgh buat apa tu? mesti ada yang tgh keje, n ada yg duk rumah kan..mummy xbrp ada mood nak keje hari ni, monday blues.. hehe..yela,2 hari melepak kat umah je dgn anak2 bulu mane puas.. rasa nak cuti lagi je hari ni..hehe.. weekend hari tu, duk ngemas almari budak2 ni.. tgh2 mngemas jmpa plak toys n bola lama2, mama terus masukkan sume tu dalam cage kitties.. muka masing2 pelik je tgk zirafah n singa..hihi.. tp lama2 pndai da main n golekkan bola2 tu..comey je.. okla, layan je la the piccas oke! hihi =D
 
 
 
 
 

 

 

 

 
 
hihi, comel tak saya? =P

10 comments:

::mish-eena:: said...

comelnyer sume anak mama..<3

Anonymous said...

comey yer anak2 mama ela...hehe..dh pndai main dh kan...hehe...selok main..hehe

izaz dania said...

comey la..nak bela jugak ank kucing...

meowwmania said...

wahh byknya menan dia...

eh memontel lah bebudak nih geram tgk!!

* HeeBum * said...

seronoknye dpt mainnnnn

Juz Call Me Sharz said...

gomok2 dorang nie ek... =D

rasta said...

nice...tapi saya suka arnab...

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

comelnye kucing . suke2 :)

Afiq Ryunosuke said...

amboi~~
comey 2x sume....
>.<

Dalin said...

alololololololooooo.. comeeeeyyyyyyyy.. iskkkk geram..! grr!