Tuesday, November 3, 2009

~main ke gaduh ni?~


6 comments:

mardhiah syazwani said...

LOL. cute gila caspi n chingee. hehe :P
dgn dialog yg kelakarnya.
kirm slm dekat caspi from aunty diha. :P

Hello Kitty said...

hehe..baek aunty diha,nti aunty diha dtg melaka k,leh main2 ngan caspi yang kuat main ni..hehe

Akmar Anuar said...

hahaha...dorang dua ekor tu macam da serupa tomoi dengan boxing je tuh..
comel la caspi!!!
berani tol die nak lawan chingee yg besar gaban! =S

Hello Kitty said...

tula..die mmg suke cri psal la..sume kucing klu selisih ngan die,die cuit..tak sdr dri tu kecik..da kene tampar byk kali pun,tak serik2..hehe

Akmar Anuar said...

muka caspi mesti tebal dan tembam sbb asek kene penampar je...ahahaha =p

Hello Kitty said...

hehe..yang comeynye die melawan balik sape tampar die,tak kire la gigit kaki ke,ekor ke..asal dpt balas dendam..hehe..org lalu lalang pun,die leh bpaut kat kaki..hehe..