Tuesday, November 3, 2009

~caspi n cingee~

setelah beberapa hari caspi berade di rumah, akhirnye ade gak yang baek hati sudi berkawan ngan caspi.. sebelum ni die main sorg2 je, g sane kene tampar, g sini kene tampar.. last2 jadi kawan jugak.. tp besfren caspi cingee la, yg len tu kejap baek,kejap garang kecuali t0dd, die mmg takleh tgk caspi, abeh di kejarnye.. maybe dorg same2 jantan kot.. sonok tgk caspi main2 ngan cinge, main2 ekor, main pgg2 muke, cuit2 tangan, men lari2.. yela, ci caspi ni kecik je nk bndingkan dgn cingee yang tgn nye sebesar muke caspi tu..mcm mak ngan anak je..hehe.. cinge ni msh kebudak2an, tu yg die cpt baek ngan caspi, bella agak sombong, takleh dekat lnsung.. chebee n pheea lak da tak marah2 da, cme nak baring sebelah2 tu tak lagi la.. hehe.. port dorg slalu golek2 n main2 kat atas sofa, so sofa ni tpakse dibalut ngan selimut, klu tak habis pnuh ngan bulu dorg..  penatnye nk cuci, n skrg sofa ni da jadi tempat scratcher ..adeh..












ok, dorg da penat main.. stop jap, nti smbung lagi..:D

10 comments:

Akmar Anuar said...

caspi nih COMEL GLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
mari afundi caspi!!! :D

cingee yg baik, jage caspi leklok ye..
tampar muke kucing2 yg buli caspi tu utk i k?? =p

Hello Kitty said...

hehe..sha rase cingee bpotensi utk mjaga caspi,sbb garang die boleh tahan..hehe..

Akmar Anuar said...

berpotensi?? hahahaa...ayat tu skema glerr!! =p

Hello Kitty said...

haha..saje wat ayat skema...sbb nak mnegaskan yang cingee mmg garang..bile die marah,kembang2 ekor die..heheh..

Qisha said...

sangat chomey la tgk drg..cingee nant da besar akan ade org masuk meminang ye..pilihla nak flex ker lotus..anak bahagi 2..hehe..ok x?

Hello Kitty said...

hehe..ok je..bella nak jugak..hehe..

Qisha said...

bella pun bole sbb suma sgt2la comey..ada mama n mummy dia jga dgn sgtla eloknya..

Hello Kitty said...

anak bulu qisha lagi la comey..geram je tgk lotus yang gemokk sgt2 tu,tak puas nak pelok..c flex tu plak comeynye muke die tu..hehe

mardhiah syazwani said...

alaaaaaaaaaaaa comeynya caspi.
kecik je. geram nak pegang. hee :P
PS : suka gambar caspi yg last sekali.

Hello Kitty said...

hehe..gambar tu die da pnat main..comey kan..hehe