Tuesday, November 3, 2009

~buat t0dd~

dear todd,
lately perhatian mama n mummy asyik tertumpu kat caspi je kan, ksian t0dd mcm sunyi.. sory eh t0dd.. bukan mama n mummy nak abaikan t0dd, tp adik caspi perlukan perhatian lebih. die kecik lagi, da bpisah susu ngan mak kandung die, so kenela bg die susu, biasakan dri die ngan rumah baru..harap t0dd faham.. t0dd ade pheaa n chebee kan, so t0dd kawan baek2 ye ngan dorg.. jgn gaduh2, n satu lagi jgn la marah sgt ngan caspi, die tak wat slh pun kat t0dd k.. mama n mummy syg kan t0dd sepenuh hati. luv u t0dd <3 
Love,
mama & mummy 



beshnye kalau t0dd n caspi mcm ni..=)

7 comments:

::mish-eena:: said...

bulu kucing katun tu da same kaler ngan caspi n todd tapi caspi lagi besar dari todd..hehe..

Akmar Anuar said...

kan elok si todd tu leh bace..
mesti die terharu mcm akmar *tetibe*

Hello Kitty said...

huhu..takpe,sha bacekan utk t0dd..hehe..lately die mcm majuk je,ksian lak tgk..bukan tak main2 ngan die,cme da kurang..hurm..

mardhiah syazwani said...

heheh..

adik ku ke ni?
siap rangka surat tak rasmi kat todd.heheh,comelnye

Hello Kitty said...

hehe..sian t0dd..klu la die faham pe sy ckp,kan bgus..

mardhiah syazwani said...

LOL. cute gila kakak2 i ni rupanya. hehe :))
bagus. todd, dgr lah ckp mama n mummy todd tu
from aunty diha.
ngeeeeeeeee :D

Hello Kitty said...

hehe..t0dd da gatal skrg..abeh pheea n chebee kene kejar..adeh t0dd,dorg muda lagi..aiyakk..