Tuesday, January 19, 2010

~tent & tunnel for furkids~

da lame nak beli tunnel untuk bdk2 ni sbnrnye, asyik pnjat sofa je, tp tak jmp yg murah2, sumenye stok2 ratus2..so last week bukak mudah n tgk ade tunnel n tent. kitorg pun beli la 1.. tunnel n tent ni sbnarnye untuk kanak2, tp kitorg beli la untuk bdk2 ni.. bukan men suke lagi dorg, blari2, baring2, smpai sumenye jadi anjing lidah tjelir.. da penat, msuk bilik jap mnum air pastu smbung balik men..hehe.. sonok tgk dorg men, bbaloi belikan untuk dorg..=)
       

6 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

hhehheh.
sonok jerk tengok diorang main kan?

Hello Kitty said...

haah..sonok sgt.. bbaloi2 beli..hehe:P

Qisha said...

alaa bestnya dorang main maca nak join skali jer..takut koyak jer tent tu nanti

Hello Kitty said...

huhu..mmg join skali pon baring2 dlm khemah tu..:P tula, lame2 nt mst koyak, dorg suke wall climbing la..adeh..

Akmar Anuar said...

wahhhhhh!!!!
meriah uolsss!!!
kecik main dlm kotak je :|

Hello Kitty said...

hehe..akmar,belikan kecik tunnel..mst die suke..kat mudah rm15..=)