Saturday, January 2, 2010

~operasi besar-besaran~

balik dari langkawi ari tu, kitorg wat operasi besar2an iaitu kemas bilik anak2 bulu.. da lame tak cuci bawah cage dorg, bawah tikar getah, cuci carpet n macam2 lagi.. waktu kemas tu anak2 kene kurung dlm cage n duk kat ruang tamu.. cuci sane, cuci sni.. vacuum sane, vacuum cni, 3 jam jugak kms bilik dorg ni, ade alih2 posisi skit bagi kelainan..bosan posisi same je,wat la perubahan skit.. bile da kemas, baru la rase sihat skit nak duk dlm bilik dorg ni.. bulu takde, habuk pun kurang.. dorg pun mcm hepy je=)
-SEBELUM-
 
 
 
-SELEPAS-
 

4 comments:

Qisha said...

ganasnya anak2 bulu ni..sampai da tercabut da tali scratcher tu..suh mama n mummy betulkan yerk..

Juz Call Me Sharz said...

wah beshnyer dorg ad bilik sendiri..
:D

Akmar Anuar said...

dorang mesti rase pelik sikit sbb bilik dorang ade ubah2 sikit kan?

beruntung la dorang ade bilik sendiri...

Hello Kitty said...

qisha : tahu takpe, baru bape hari da tcabut da tali scratcher tu..adeh, nk gam tak smpat lgi, rushing nak balik phg..esok baru nak gamkan..hehe

sharz : hehe, ade bilik lebih, wat la bilik dorg.. klu lepas kat luar, disaster rumah ni..hehe

akmar : hehe,ubah litter box je.. bukan dorg je pelik, kitorg pun rase pelik nak cuci poo2..hehe..rase nak tukar balik..hehe