Monday, January 4, 2010

~@ pantai tanjung lumpur~

haa..igt tak kitorg penah cter bawak n bella n cingee g holiday kat kuantan? baru ni sempat nak upload pic dorg kat chalet n pantai.. tak smpat nak transfer pic dr slr..:P hm, 3 hari kat sane dorg hepy je, takde lak tgk stress.. tido dlm aircond atas katil empuk, makan pun byk, n yg bgusnye nak poo2 n pee2 pndai msuk bilik air..=) keje dorg kat sane tido je manjang, best kot duk dlm aircond..hehe.. ptg2 lak bawak dorg g pantai, tp sbb angin kuat sgt, dorg jadi takot.. cian lak tgk..hehe=) hm,korang layan je la pic kat bawah ni...=)
                
p/s: lame tak bawak anak bulu len jalan2..

11 comments:

meeya said...

gedik la kucing awok ngah...hahahaha
comel gile nge2 dgn bulu kembang..
rndu nge2 simanja ku..
sibellabong pon..rindu sipenyu ku..

::mish-eena:: said...

hehe..paling comei pic kene tiup angin smpai pejam2 mate..da la muke masam jer..hehe..

YaYa @ DaiYa said...

alololo...comeinye die...hepinyer dpt outing..menggebu2 kene angin eh..

Hello Kitty said...

hehe..dorg mcm stress g pntai.. smpai nak jln pun thuyung hayang,angin kuat sgt..hehe..tp comey..=)

My A,B,C,D...... said...

best nya dapat bwk pi jalan2....
yang gambar kena tiup angin tu paling comel sekali bulu yang panjang kena tiup angin

Hello Kitty said...

hehe..kite mmg sonok tp dorg tak bape sonok..hehe..

Misz Pinkie Winkie said...

alolo.
comeinya mereka.
lin tak pnah lagie bawak diorang jenjalan.
nnatielah mungkin 1 hari nantie.hehhe

Hello Kitty said...

hehe..bawak la dorg jln2 putrajaya, byk tempat cantik kat sane..hehe.. sonok tau dpt bawak dorg kuar, at least takde la dorg tkurung je dlm umah..=)

Qisha said...

comelnya..shadu shahdan tengok bulu di terbangkan angin..jelesnya

en. AMD said...

comel nya nek puteh 2 eko ni..
gerammmm

Hello Kitty said...

qisha : hehe, nti bawakla anak bulu qisha jln2..hehe..sha slalu bawak 2 ekor ni je.. 4 lagi takleh jmp tanah, trus lari..hehe

en.AMD : hehe..tq..=)