Monday, August 1, 2011

~welcome epershi!~

waaah, kittyworld nampaknye didatangi keluarga baru..diimport dari pahang..hehe.. nama family baru kittyworld ni Epershi.. kucing kaklong di pahang.. atas sebab kesihatan, k.long minta mama n mummy jaga eper buat sementara waktu..so beberapa minggu lepas eper pun berangkat dari phg ke putrajaya.. sampai2 di umah, eper nampak stress..yela, msuk je umah mochi terus mcm kene rasuk bila nmpk eper..mgkin die igt kucing luar, tu yg tibe2 mngamuk.. terpaksa asingkan dorg smntara.. lama skit bru msukkan eper dalam cage bdk2 jantan.. bkongsi dengan caspi n cheezy.. muke die mmg stress habis la..yela, mana biasa environment baru kan..insyaAllah lama2 nanti mesti ok.. =D

eper yg stress..kesian per..
sorry per, duk ngan mama mummy kene duk dalam cage..bukan mcm di pahang, bebas blari ke sana sini..
roomate eper - caspian n cheezy.. jangan buli eper k, die adik korang..jaga die baik2 k..
nak trun naik panjat cage pun takut2..padahal kat phg, dorg ni beria main sama2..hehe
baru nak panjat tangga, da kene tahan ngan cheezy..kesian per..
cheezy wat pemeriksaan bau kat eper..hahaha..

now eper da 2 minggu kat putra, da ok da ngan sume2, cume ngan mochi je kejap ok,kejap tak ok.. dgn yg lain2 ok..tp per lagi suka main sorg2.. berubah skit perangai die yg manja tu..huuu

5 comments:

mynameisdiha said...

:(

nurain.samsudin said...

lawa nyaaa sume kucing

meowwmania said...

alamak teringat kat Momel kite :(

* HeeBum * said...

eperrrrrrr.. nnti eomma dtg jmpe eperrrr

m.q said...

hensemnya eper....
boleh kenalan...???

much love;
Sachiko dan her brothers