Tuesday, August 16, 2011

~Peserta KW GiveAway~

hye all! seperti sedia maklum, KW telah anjurkan 1 GiveAway pada hari semalam.. 30 peserta btuah yang terawal telah bjaya mendapat "exclusive bookmark" dari KW.. comey tak?hihi.. giveaway ni btujuan utk mhargai pembaca2 setia blog KW. setiap pembaca yg terawal dikehendaki melengkapkan 1 slogan dan postkan di Wall FB KittyWorld. thank u semua! semua slogan yg korg tulis semuanya bmakna bg KW. tersenyum lebar bila baca sume slogan yg dipostkan..hehe.. so di bawah ni adalah 32 slogan dari 32 peserta yang join.. thanks!! syg korang sume.. tanpa korang, blog KW ni mesti tak hidup...insyaAllah lepas ni KW akan adakan lagi GiveAway dengan hadiah yang lebih menarik..xoxo

---------------------------------------------------------------------------------------------
Meoww Mania
"Saya suka baca blog KittyWorld kerana terhibur setiap kali membaca kerenah dan telatah kucin-kucin Kitty World yang comel comel belaka" =^,^=

"Saya suka baca blog KittyWorld kerana semua anak2 berbulu dalam ni comel2 belaka! Geram.. macam2 ragam ade.. heheheh "

"Saya suka baca blog KittyWorld kerana anak2 bulus gebus2 & sedap untuk dipeluk!!! sebab tu saye geram sgt2 ngan KittyWorld !!!! (^_^)

Saya suka baca blog KittyWorld kerana blog tu menyeronokkan, menceritakan kehidupan mereka Kittyworld sebenar.. :D maybe ni leh lepaskan rindu mereka~

Saya suka baca blog KittyWorld kerana Kittyworld brighten up my world~! yeehUuuuww~~

saya suka baca kittyworld sebab kucing saya sekor nama peperchi/eper/ jasper/ciperchi/​pershi/epershi dah jadi geng sementara "kitty world",bila admin tulis pasal eper sy akan baca,kalau tak sy tak baca..hahah

Saya suka baca blog KittyWorld kerana mereka sangat comel-comel dan buat saya geram!!!! dan sangat tidur lena jika dijadikan bantal peluk!...hahahahaha! mampooo?!

"saya suka baca blog kittyworld kerana ada sepasang twin yg comel sedang menhandle blog tersebut dgn pelbagai reaksi ank n mak bulus"

Saya suka baca blog kitty world sebab saya sayang semua meow2 tu.. sejak dari dorg baby lagi saya da kenal ngn diorang semua.. meow2.. saya nak bookmark riben pink ye. hehehe..

"Saya suka baca blog KittyWorld kerana saya suka baca kisah anak-anak bulus & baby bulus yang comel dengan ragam masing-masing dan juga mak bulus yang suka buli anak bulus!" ^^

saya suka baca blog kittyworld kerana ada cite pasal kucing2 yg comey kat blog ni.. geram ngan dorang.. comel sgt2..

"saya suka baca blog kitty world kerana ianya penuh dgn cerita anak2 bulus y comel dgn ragam dan aksi comel mereka"

Saya suka baca blog KittyWorld kerana terhibur dengan telatah si comel sambil memberi pengetahuan tentang penjagaan si kecil yang comel ni :)

"Saya suka baca blog KittyWorld kerana sejak terpandangkan Caspian, saya sudah jatuh cinta padang pertama!!'

Saya suka baca blog KittyWorld kerana dapat mengenali dua gadis yg hot berserta kucing2 mereka yg fabeles n maveles!! i love them all

Saya suka baca blog KittyWorld sbb cerita2 meownya sgtlah menarik, kdg2 sy tersenyum n ketawa sndiri baca ...tuan punya blogpun cool..;)

‎"Saya suka baca blog KittyWorld kerana byk kucen yg comey-comey belaka mcm mama n mummynye jua"

saya suka baca blog kittyworld sebab saya boleh senyum...menangis...ilangkan tension dengan cerita anak2 bulus yg comel...

saya suka baca blog kittyworld sebab cutenyaaaaaaa kucing2 kat sini,da larr gemuk2,geramm >.< ................. hahahha XD

NareiQa suka baca blog KittyWorld kerana ada banyak gila kucing comel . siyes comel sangat2 . tapi saya paling suka Bella . sekian . meow ♥

saya suka baca blog kittyworld sebab dpt tgk mcm2 ragam si comel dalam blog nie...

saya suke baca blog KittyWorld sbb dpt tgk gelakat kucing2 yg comey2....

Saya suka baca blog KittyWorld kerana ia banyak memaparkan kehidupan dan ragam meow2nya yang comel, ceria dan menggelikan hati..." Sayang Todd,Mochi,Hachi,Pershi,Caspi,​Bella,Chebee,Hachiko,Yuchiko&C​ophi"

saya suke baca blog KittyWorld ada macam2 cerita anak2 bulus yang menarik dan mereka sangat gebuuusss .... << gerammnyyeeee>>

Saya suka baca blog KittyWorld kerana blog yg lain dari yg lain. si comel comel yang siap ada nama unik lagi. hik3, comel comel~

Saya suka baca blog KittyWorld kerana melalui blog kittyworld saya dapat banyak tip untuk penjagaan si manja saya.Informasi yang di papar sangat membantu saya dalam memahami dan memenuhi keperluan si manja saya.Selain itu,entry2 semua menarik dengan telatah todd,mochi,RIP hachi,pershi,caspi,bella,chebe​e,cheezy,sophea dan tambah2 lagi dengan kehadiran 3 anak baru hachiko,yuchiko and chopico.Saya akan terus mengikuti blog KittyWorld selagi ayumisha terus update blog ini.Di sini saya juga berterima kasih sebab dengan blog KittyWorld saya dapat macam2 informasi tambahan berkenaan kucing saya. 1 ♥ KittyWorld....

saya suka baca blog kitty world kerana saya suka melihat telatah dan kerenah kucing-kucing pemilik blog ini.Dengan entry yang menarik dalam blog dapat menghilangkan tekanan saya bilamana saya stress ketika bekerja.hidop kittyworld!;)

saya suka baca blog kitty world kerana kadang kala blog ini memberikan saya info tentang penjagaan kucing yang lebih baik di samping dapat mencuci mata melihat kucing2 yang comel ;D

Saya suka baca blog kitty world kerana blog ini sememangnya tentang dunia kitty, penuh dengan info dan gambar-gambar kucing yang gebu dan montel belaka. Kitty World memang cute!

sy suka baca blog kitty world sbb umah saya ade 10 ekor kucing. kucing2 saya xley membaca. Jd saya tlg bacakan utk mereka. ♥

Saya suka baca blog KittyWorld kerana tertarik dengan telatah kucing-kucing comel yang sangat menceriakan. :)

Saya suka baca blog KittyWorld kerana dapat mengenali tentang dunia kucing dengan lebih mendalam dan membuatkan saya n kucing n saya lebih ceria..


haa, comey kan sume slogan di atas...thanks again..:) oh, btw slogan yg di highlight kan dgn warna merah adalah slogan yg paling menarik bg mama n mummy..n kitorg telah mbuat keputusan utk memberi hadiah misteri kepada SUHAILA..ni kire suprisee la..hihi.. lastly, thanks again kat korang..hehe..



9 comments:

meowwmania said...

maceh KittyWorld! =)

Esah said...

Thanks KittyWorld! :)

KittyWorld said...

hehe..sama2..:)

Shaz Alina said...

trimas KW...
wahhh... ade adiah misteri... tahniah la kpd yg dpt tu... =))

m.q said...

yay....tahniah pada semuaaaa...
hehehe

KittyWorld said...

hehe, utk m.q pun ada.. sbgai balasan poskad yg comey tu..xsabar nk dpt..hehe..:)

Sharz said...

waaaaa!!! tak sempat nk masuk..huhu... =p

KittyWorld said...

ala, nape sharz lmbat? nxt time KW buat lagi k..:)

bylindakitchen said...

thanks cik twinn
jap.tapie naper tak kaler merahh?
hahhahha.