Tuesday, August 2, 2011

~babysitter hachi,yuki & cophi~

haa,korang nak tahu..budak2 ni ada baby sitter tau..nama baby sitter tu encik tiger n encik giraf..encik2 berdua ni mmg setia duk dalam cage dorg.. dorg la teman tido, teman main bdk2 kecik ni.. haaa, nampak tak yg kat belakang yg belang2 tu? tu la en tiger..hehee

comey tak kami? hik hik hik

waktu ni si yuki da ngantuk..muka pun da mamai2.. apa lagi, encik tiger ni pun dodoi2 kan la die...tepuk2 badan die sambil nyanyi lagu 'the lion sleep tonite'... *padahal mummy yg nyanyi* =P

tepuk..tepuk..tepuk..sampai la budak ni tertido..alahai, comey betul die tido.. bdk kat sebelah tu pun mcm da nak layu jee dgr mummy nyanyi..haha =D 

jadi, encik tiger pun mendodoikan si hachi ni plak..tepuk2 skit sampai tlentok2 kepala die..haha..comey je..gigit kang baru tahu..=P

tak sampai 5 minit kene dodoi ngan en tiger sambil mummy xabeh lagi nyanyi lagu lion, budak hachi ni da tido..sedap ke suara mummy? hikhik =P

oh, tak sedar mummy yg cophi da lama lena kene dodoi dgn en giraf kat belah bawah...hehe..pic ni die pelok sendiri tau giraf, bukan mummy yg buat...comey betul.. =D 

bila sume da tido, en tiger dan en giraf pun tido.. sweet dream syg..muaahhx 

17 comments:

G3-lina said...

comelnye dorang ni.. geram!

Rosmawati Yusof said...

comell gilerrr..... nakkkkkk

ohh ddy said...

cute gilerrrr. nak nak nak. :)

Liana Ryan said...

chumill nyer!! geram geram =3

* HeeBum * said...

tu bukan sebab sedap la.. sebab x snggp nk dgr.. baik pura2 tidur.. hahaha.. :)))

Nazra Nazurah said...

comellnya...

kyo_9 said...

err..
bukak kedai kucing ke?

meowwmania said...

alahai comel btl lah bebudak nih, geram tgk!

m.q said...

baiknye semua ni tido...
sopan betol gaya tido tu...

Hana Soffelia said...

Heheeh comel. Mesti nyenyak tu tdo sbb ada babysitter. hehe

veesakura said...

OMG! rasa nak kidnap dorang! ish, boleh ker nak kidnap bulan2 pose nih? hehe

hyz said...

comey gilo...

Juz Call Me Sharz said...

tomeynye dorang.... =))

bagi makan ape ni??? =))

family of fur said...

comeynya.. nk geget boleh???hehehehe

sI tEDI said...

comeiii je cerita mummy!! hik hik hik

darkrose~ said...

sangat chomel!

Norayu Yusof said...

comelnye..gebu2 plak 2 ^^