Sunday, September 4, 2011

~Selamat Hari Raya!~

sticky post until 4 september..scroll bawah utk mbawa new entry :)


yeaay! lagi 8 hari nak raya.. cepat betul ramadhan blalu kan.. pejam celik lagi seminggu kita nak raya..mcm mana persiapan raya korang? baju raya, kasut sume da beli ke? mama mummy papa da abeh bshopping da.. budak2 bulus xdapat baju n kasut pun..cume dapat cage baru je..hihi. tahun ni insyaAllah sume akan balik beraya di kampung.. seronok...:D

 Jadi di kesempatan ini, kami dari pihak KittyWorld ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat keluarga tersayang, saudara mara, kawan2 tdekat dan jauh, dan istimewa buat kawan2 yg selalu menyokong KittyWorld. Maaf andaikata KW ada mbuat salah dan silap, tkasar bahasa, tgurau lebih2 ke, maaf.. Harap Raya tahun ni mberi 100000000 kegembiraan buat korang semua..Kalau makan lemang ketupat rendang tu jangan lupakan kami ye..hehe..xoxo

♥♥♥ with love ♥♥♥
papa, mama, mummy, cheezy, caspi,
eper, pheea, chebee, bella, mochi,
hachi, yuki, cophi

10 comments:

::blog anak jawer:: said...

dah buat ucapan raya ke... selamat hari raya gak..hehe

nak mintak izin copy pic ye... nak buat entry pasal kucing2 comel ni...

http://airzone09.blogspot.com/2011/08/mood-ke-laut-tapi-kucing2-ni-tetap.html

KittyWorld said...

hehe,ok..no prob. thanks sbb buat entry psl KW..:)

meowwmania said...

wahh santek kat kad ari raya dia, comel!

selamat hari raya utk keluarga KittyWorld!!

emydiaz3 said...

cantik2..selamat hari raya aidilfitri..=)

Chika said...

Cantik kad raya dia.... Selamat Hari Raya Aidilfitri utk Kittyworld sekeluarga..

Juz Call Me Sharz said...

selamat hari raya dari BABY dan MOJA sekeluarga!! =D

Misz Pinkie Winkie said...

selamat hari raya jugak dari lin n anak buluss ;)

* HeeBum * said...

selamat hari raya maaf zahir batin dari kami sedara jauh.. hee.. meow2

ery D cat said...

selamat hari raya dr ery dan anak2 bulus...
wah..cntik n cute kad raya dia..:D

KittyWorld said...

hehe,tq sume..
selamat hari raya..
hati2 pulang ke kampung halaman..:)