Tuesday, September 20, 2011

~new cage, new room =D~

last week, KW hadiahkan cage 3 tier kat mochi & babies..sebelum ni dorg dilepaskan je dlm bilik, so bila da besar, da pandai memanjat, so tiba masanya dorg2 ni duk dlm cage terutamanya bdk2 cinonet 3 ekor tu.. hehe..mula2 msuk dlm cage, dorg mcm ok je..yela,benda baru mmg la suka..panjat sini,panjat sana..tp bila da 15 minit duk dlm tu, mula la tpekik2 minta nak kuar..huuu..

cage sebelum & selepas touch up..kene letak byk toys nti dorg takde la bosan sgt duk dlm ni..hehe..

 
cophi & hachi nmpknye da selesa duk dlm cage ni..hehe..bgus2,nti mama mummy tambah lagi toys kat korang ye..hee=D

tp bila da lama2, mula la masing2 wat muka tension, muke kesian, muka nak suh lepaskan..hehe..syg, mama mummy letak korg dlm cage bukan nk dera ke apa, tp utk kebaikkan korang..klu korg panjat2, n jatuh xke nti kami susah.. jadi duk dlm cage baik2 k,mama mummy balik kerja,kita main kat depan k..:)

bila cage da btambah, so bilik dorg ni harusla berubah keadaannya..dulu ada 2 cage je, skrg da tmbah 1..so ruang blari tu da terhad skit la,tp msih luas lagi..hehe..sebelah kanan bilik, letak 2 cage..n sebelah kirinya plak letak 1 cage n susun carrier dorg yg byk tu..tgh2 dorg boleh blari n melompat2..hehe.. bila sume da ada cage, rasa lega skit nk pergi kerja..klu tak, mst duk fikir apa la dorg wat dlm bilik tu..risau kene hempap carrier ke, kipas meja ke..hehe


12 comments:

Ms J said...

wah... bestnyer. ZDalam berapa ratus ye harga cage camni?

KittyWorld said...

rm299..bgus cage ni..besi die solid..

joijoi80 said...

ADA RODA KAN CAGENI... baby cat ni buang air dia berdisplin x.. dah jenuh nak toilet trained kan anak2 kucen saya ni

* HeeBum * said...

beshnye cage korangggg

KittyWorld said...

joijoi..aah ada roda..senang nk tolak sana ni..kucing2 kw sume toilet trained..klu xdapat pasir,dorg tahan je..joijoi cuba ajar bg pasir, lama2 dorg nak tu..

heebum,suh la eomma beli 1..hehehe

ery D cat said...

wahhhh bestnyer bilik dia cantik..cage dia pun...ish3x...klulah anak2 ery..huh!!!cage tu diterbalik kan...errr...fenin...buas...adeh....
tp bgslah anak2 KW tertib...:D

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ said...

bestnyeeeeeeeeeee!
teringin nak bela meow byk2 camniiii :)

Salhah Suhot said...

aah..slalu terkenang2 kucing2 tu mse p keje...ni pun tgh kumpul dana nak bli cage besa bertingkat2 ntok anak bebulus tu..

Salhah Suhot said...

aah..slalu terkenang2 kucing2 tu mse p keje...ni pun tgh kumpul dana nak bli cage besa bertingkat2 ntok anak bebulus tu..

Juz Call Me Sharz said...

wahhh...dah tambah satu cage lagi...best2!!!

nanti kite nak beli la tmpt makan yang warna kuning tue..senang dorg nak makan...takde la tumpah2 or terpijak ke kan...

kite punye cage besar dari KW punye...tapi sebab 5 ekor macam sempit je... :))

joijoi80 said...

yeke..mmg hajat nak bli pasir tp asben kata x yahla.. kiter cucur aje ngan air....

tp rasanya mmg cr pasir gakla ..barula kurang sikit bau2 achem anak2 gebunih..

bleh tau tak KW punya peruntukan kos sebulan utk budak2 bulu gebu nih?

KittyWorld said...

hehe..KW eh.nti KW wat 1 entry psl pbelanjaan eh..hehe..:)