Tuesday, June 21, 2011

~RIP Hachiko Jr :'(~

Lepas seminggu hachi pergi (RIP), n lepas beberapa hari mochi beranak, 2 ekor baby mati..sekor mati pada malam hari n sekor lagi mati esok paginya.. :( tak sure la sebab apa, maybe mochi kekurangan susu sbb badannye yg kecik or maybe sbb lain.. Allah je yg tahu.. Mungkin Allah nak hachiko ada teman kat sana, jadi Dia hantarkan 2 ekor anak hachi teman hachi..:') xpela, mungkin  sume ada hikmahny nanti..sekarang ade lagi 3 ekor, insyaAllah kitorg akan jaga dorg betul2 smpai besar..  at least, ade gak waris hachi yang tinggal.. :) 
rip hachiko junior.. sebiji mcm papa hachi bulu dorg..gemok plak tu..teman papa hachi kat sana ya baby.. :'(

 
kubur hachiko junior n hachiko.. kubur hachi da kering dah tanah tu..bunga pun da hilang.. mummy rindu hachiko sgt2.. :'(

 
syafiq tanam hachiko jr sebelah kubur hachi.. biar mereka bersama didunia n disana.. semoga mereka tenang di sana.. :')

8 comments:

meowwmania said...

rest in peace baby...

:(

YaYa said...

Allah lebih sygkn dorang...

habsahharun said...

RIP :(

Aida Omar said...

RIP buat si comey..
sedih la..
:(

Rosmawati Yusof said...

Tenanglah disana, sayangku..

* HeeBum * said...

baru perasan harga meow tu rm 1.032 billion.. heee.. tinggi harga die so, hachi amik jaga dkt sane kan :)

CourFeyLia said...

chumil...

KittyWorld said...

tq semua..:)
bum, tula..mahal baby ni..hee..