Saturday, October 17, 2009

~new kitties beday 13/09/09~

kitorg baru je balik dr umah makcik yang amek bella n cingee. kali ni g utk amek kucing gak tp bukan utk kitorg tp utk pakchu n kazen kitorg,abuan. balik raya ari tu dorg geram tgk bella n cingee, so dorg pun nk beli jugak. msg makcik tu, die kate ade sekor nak beranak, tggu sebulan camtu, kitorg pun g la amek anak kucing tu.. bawak bella n cinge skali td. boleh tnjuk kat mkcik dorg da besar.. hehe.. ok,takmo cter pnjang2..layan je gmbr kat bwh ni..:)




 


 


 


 



ni mama drg..n yg itam kt blkg tu adik badik drg..


p/s: tq makcik sbb percayakan kitorg bela kucing2 makcik..:)

1 comment:

::mish-eena:: said...

hidung basah sbb baru pas mkn...hehe..comei..