Wednesday, October 14, 2009

~dulu dan sekarang~

entry sebelum ni, kitorg penah cter pasal cingee n bella yang pnah skit akibat jngkitan kulat n kutu.. sedey sgt waktu tu, sbb dorg sgt truk.. mule2 pegi klinik gov tp tgk keadaan dorg mkin truk, so kitorg decide nk g klinik swasta je.. kos perubatan rasenye smpai 500++, tp nk bg dorg sembuh kitorg tak kisah.. sem ni duit mmg byk habis kat bella n cingee, tp kitorg puas hati tgk dorg mkin cntik n sihat.. 

ini waktu dorg tgh sakit.. truk kan rupe dorang..
  
ini plak gmbr dorg da sihat.. syukur sgt.. skrg dorg mkin comel n gebu.. thanx to maju animal clinic..:)
   


5 comments:

::mish-eena:: said...

sib bek sha ade gak smpn pic mase sakit..sedih tgk pic drg mase dulu..

Missc0mot said...

nsb bek dh sihat..comel n putih! omg.kiut...:)

Akmar Anuar said...

pelik gak eh gov nye mcm tak brape nak treat kucing2 ni seelok swasta punye..
kualiti lain2 ke pe?
(slalu jugak dgr kes mcm ni)

apa2 pon, selama dak dua ekor tu da makin gebu2 mcm salji, hoho...jaga dorang leklok! ;)

p/s: salam kenal =)

Hello Kitty said...

Missc0mot : tq azie..=)

Akmar Anuar : salam kenal jugak..haah,same la mcm hosp gov n swasta,mcm tu la jugak ngan clinic haiwan.care dorg treat sgt berbeza n kitorg mmg kagum gile tgk cre dorg treat kucing dan anjing.. tp bese la kan,swasta punye treament mmg bkali2 ganda mahalnye dr gov,tp mmg puas hati la..tambah2 lagi tgk dorg mkin shat n mkin gebu..=) nway,tq..

RAIFANA said...

nnti ada baby nk aa