Monday, May 3, 2010

~eh! kenapa sume pandang atas?~

eh, nape sume pandang atas ni? ade ape2 ke atas syiling tu.. cicak maybe? takpun rama2 ke ataupun ade bende2 terbang? sumenye fokus kat atas je, mama mummy pggil pun wat tak tahu jee.. ok,takpe2.. mama mummy nak majok la mcm ni.. :P
 
hm, tgk lagi.. bulat plak tu mata caspi n chebee.. 
 
t0dd n pheea pun tgk jugak, tak hiraukan mummy..
 
uwwaaaa..:(( sume tgk atass.. sume tak layan mama n mummy.. takmo kawan la ngan sumee..huu..:P .. ape yg dorg tgk ni sbnrnye?? ni haa kat bawah ni...hihi:P

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

owh, patutla sume tak layan mama mummy.. tgk bulu2 rupenyee.. hehe.. bulu2 ni dapat waktu menang cat show ari tu.. dorg suke sgt.. klu letak tmpat tggi pun, dorg berusaha jugak nak amek.. lepas penat main, lidah sume t'jelir kluar.. comey je..hehe.. skrg ni bulu2 ni tggal bape helai je, sedey plak rasenye.. tgk kat petshop melaka takde.. kene cari on9 or beli kat kl la nmpknyee.. sape2 ade nmpk bulu2 ni, bgtau eh.. nak beli lagi 2.. sbb dorg ni main ganas sgt.. hehe:D

13 comments:

ieda fidodido said...

wah kamu suke meow yer...tomeinye mereka :)

SweetyMui2 said...

omaigodd sgt kiut!!

..bellanurnabilla.. said...

comelnye mereka...... gggeeerrrram :)

.::WaNiE::. said...

hahah kiut betul sume pandang atas

tak penah nampak la bulu2 tu

umi_e said...

memang suka sangatlah bulu2 camtu :p

pae's faezah said...

pnh tgk kt mydin mitc..
1=rm2.90 rse nyer..
ciap der loceng g hehe..

sI tEDI said...

wah wah wah! Muka sesekor.. ke main lagi... geramm jekkk!!

e.t.t.y said...

eh, ada jual kt jusco baru tu. kt area pet, macam2 ada kt situ.

meowwmania said...

demok dan tomey i like~

tulun bg tips...

kucin kite si m0mel badan dier ssh nak naik, makan cerewet :(

[s][u][e][h][a][n][n] said...

gomok n comeinyer kucin2 tu..sgr geram la :)

min said...

waa.. comel2.. love cat very2 much.. ni da wat aku rndu kt kucing ku di kg neh..

DALILA MISMAN said...

comelnya..gerammm tengok,,,
nak culik sekor jap...hehe

Dara lapok said...

hehe.. ok! klu sy nmpk, sy bagitau akk..

hehe.. comel sungguh... (o>.<)o

byk ek kucing akk..