Tuesday, December 8, 2009

~brg kitties lagi~

setelah seminggu mnunggu, akhirnye smpai gak barang yang kitorg order ni.. yay!!.. thnx catsndogs.my. berbaloi gak beli brg2 kat cni.. sbb takdela mahal sgt n barang pun byk.. wat permulaan ni, kitorg beli 3 barang dulu, nti da dpt elaun nak beli lagi..=)

ni utk letak anak bulu klu nak g klinik ke,mne2 ke.. brula bergaya mcm paris hilton..hihi:P

grooming set ni sebenarnye da ade da.. cume beli lagi 1 set sbb tak ckup 1.. puas nak tggu turn.hehe:)

ni la mainan untuk anak bulu.. tikus yang berekor pnjang.. kitorg jamin 2,3 mggu putusla ekor tikus tu mcm tikus yg lepas2..hehe..

7 comments:

anjut said...

amboi2..shopping sakan.huhu.

Hello Kitty said...

hehe..blom sakan lagi ni..tggula dpt elaun bulan ni, mcm2 lagi nk beli..hehe

Lieya said...

Bagus2... dpt elaun borong lagi kasi habis...

Hello Kitty said...

hehe..kasi abeh tu takla..kang tggal bape sen je kat kitorg..hehe..

- YaYa @ DaiYa said...

nk tnyer...kt mne ye beli 1 set cmtu? jarang jumpe kt petshop..

Hello Kitty said...

yaya bukak ni http://www.catsndogs.my/store/ byk brg2 die..besh shoppng kat ctu..=)

- YaYa @ DaiYa said...

ok..tq so de bery mas...